Loading...
Welcome to Anarcho-Punk.net community ! Please register or login to participate in the forums.   Ⓐ//Ⓔ

Patron bælte

Discussion in 'Dansk (Danish)' started by sickboy76, Feb 12, 2011.

  1. sickboy76

    sickboy76 New Member New Member


    3

    0

    0

    Feb 12, 2011
     
    Hej,
    Super fed ide med et dansk forum !!!!

    Er der nogen derude i det danske land som kan gi' et praj om hvor man kan købe patronbælter ???
    Er de lovlige i DK ???
    Kan man evt købe over nettet uden at de bliver taget i tolden ???
    Vil meget gerne høre om der er nogen der ved noget ??!! :ecouteurs:
     

  2. punkmar77

    punkmar77 Experienced Member Uploader Experienced member


    5,737

    204

    718

    Nov 13, 2009
     United States
    translated....

    Hi,
    Super bold idea with a Danish forum!!

    Is there anyone out there in the Danish country can give a hint on where to buy the cartridge belts??
    Are they legal in UK??
    Can you possibly buy over the net without being caught in duty??
    Would love to hear if anyone who knows anything?! : whistle:
     
  3. Veganarchy

    Veganarchy Experienced Member Experienced member Forum Member


    143

    4

    0

    Sep 10, 2009
     
    Hej Sickboy, og velkommen til AP!

    du kan sagtens finde butikker i DK der sælger partronbælter, men de fleste tager en rimelig pæn overpris. Tror de fleste "alternative" tøjbutikker, a la Black No. 1, Fatima i Roskilde osv. har dem. Kender også folk der har fundet dem i diverse sexbutikker rundt omkring. De er ret sværre at få fat på over nettet, pga. told, og der er mange sider der simpelthen ikke sælger til DK, pga. vores fucked up våbenlov.

    Med hensyn til lovligheden af dem, så er det et meget blurry område. Våbenloven herhjemme er udformet sådan, at alt hvad politiet mener kan bruges som et våben, ER et våben!

    Jeg har selv fået konfiskeret et bælte (og en bøde på 1.000kr), og har en del venner der har oplevet det samme. Men de er ikke ulovlige at sælge, så vidt jeg ved.

    Så mit råd er: Go ahead, men tænk meget over hvor du går med dem, da du sagtens kan støde ind i en panser der liiige skal se lidt nærmere på det...
     
  4. sickboy76

    sickboy76 New Member New Member


    3

    0

    0

    Feb 12, 2011
     
    Ok Tak.
    Har netop bestilt et bælte fra en engelsk militær side.
    Jeg håber så på pakken går igennem tolden, da det jo er inden for EU.
    Så vidt at jeg kan læse på div sider, er at det kun er de patron bælter med "spidser" som er ulovlige.....
    Hmmm, tror bare at jeg kun tager det på til koncerter osv......
    :lmao: