Loading...
Welcome to Anarcho-Punk.net community ! Please register or login to participate in the forums.   Ⓐ//Ⓔ

Anarchy NL dot TK

Discussion in 'Nederlands (Dutch)' started by Phobos, May 6, 2013.

  1. Phobos

    Phobos New Member New Member


    3

    0

    0

    Apr 28, 2013
     
    Hallo ik ben Phobos,

    ik ben hier nieuw en mijn eerste intentie was om in contact te komen met andere anarcho punx.
    Ik vind het jammer dat er geen recente posts meer te vinden zijn maar dat is niet erg.
    Ik wil een non-profit site vermelden op deze site. Ik ben momenteel de enige beheerder van de site.
    Als geïntresseerde me willen helpen kunnen ze mij spreken via een Private Message (PM).

    Mijn Nederlandse punk community is eigenlijk een tak van iets dat nog groter gaat worden, maar ik weet niet of ik dat wel in mijn eentje kan onderhouden.
    Het gaat om nieuwe posts. Het betreft een site waarvan de site bestaat uit:

    *- Bom recepten
    *- Hack tactieken
    *- Bronnen
    *- Tutorials
    *- Aftap apparatuur
    *- Artikelen die er voor zorgen dat mensen een slecht beeld krijgen van Anarchisten.
    *- Video's

    Er is vraag naar mensen die het Youtube-Kanaal onderhouden en nieuwe informatieve en educatieve video's uploadt.
    Natuurlijk heb ik mensen nodig die meer tutorials toevoegen want daar draait die hele site om.
    Natuurlijk ga ik dezelfde site maken in meerdere talen maar alleen wanneer dit goed werkt en andere anarchisten op weg helpt.
    Ik hoop snel iets te vernemen, want het vereist heel veel van mij om dit allemaal te onderhouden. Alvast bedankt.

    Hier is mijn url: http://www.AnarchyNL.Tk